Saturday, May 9, 2009

Nicky & Kucing Siam


baca tak dalam paper Kosmo semalam? saye baca je, nak tergelak ada, kesian pun ada.. punyela nakal kucing tu kan? seronok bermain sampai tersangkut kepala dia kat celah sport rim tayar extra tu! nasib baik selamat, walaupun pasukan bomba kena buat pelindung plastik khas ketika nak potong rim tu untuk elakkan kepala dia cedera.. kucing tu kucing siam. terus teringat kat kucing lama saye, Nicky.. Nicky tu pun kucing siam & saye rasa semua kucing siam memang nakal gile... sebab Nicky tu pun memang nakal & jahat sangat-sangat! sampai saye tak sanggup nak bela dia, kitorg bagi kat sepupu opie.. hehehehe..

1 comment:

edzlin007 said...

baca juga sal ni. nasib baik kucing tu selamat. isk2...