Friday, April 10, 2009

pening...

saye dgn opie tgh pening kepala dgn hadiah-hadiah yg kitorg dapat masa kenduri dulu... penuh satu bilik belakang tu & jadi tempat permainan sean je... dia sampai kencingla kat tempat banyak-banyak barang tu... tak tau la ape yg best sgt kencing kat situ. buat saye hangin je! hehehehehe...

so, nak mintakla pendapat korg... nak buat ape dgn hadiah-hadiah tu? bagi kat org? buat hadiah utk pengantin lain lak? hehehehehehehe... ataupun jual kat cash converter??? dapat gak duit kan? walaupun.... :)

2 comments:

Famila Akmar Faisal said...

hihi...mane leh pakai..sile la pakai..tak pun sedekah pd yang memerlukan..bagi kat mama ke..hihi

*zaff,kalo nk bg pada org kahwin pun ok..tepuk dada tanye hati kite..* nanti tak de kenangan pulak hadiah dr peminat kan...

edzlin007 said...

jangan la beri, tapi pada yang memerlukan takpe. kalo beri pada keluarga sesuai kut.