Sunday, June 29, 2008

ermmmm....

Cuba tido tapi tak boleh... It's already 2.00 am... ingat nak tido awal sebab esok nak pegi melaka... since dah tak boleh tido, saye bangun balik & mengadap laptop ni... Jiwa rasa kosong… rasa kehilangan, rasa tak best sgt hati ni… rasa berdebar-debar, rasa sebak, rasa nak nangis… semua ada... tak tau nape… nak cite kat org tak sanggup rasanya, just blh luahkan sikit kat sini je… walaupun siang tadi saye ada show ngan erra kat flamingo hotel, jumpa kawan2 yg dah lama tak show sama2, seronok… tapi seronok kejap je… bila balik umah, duduk dalam bilik, tak tau buat ape… yg saye tau saye dengar lagu ni berulang kali…


Tercipta Untukku – Ungu feat. Rossa
(OST Ayat-ayat Cinta)


Menatap indahnya senyuman di wajah mu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata yang tak mampu ku ungkapkan kepada dirimu…

Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah yang meyakiniku
Kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin ku selalu milikmu
Yang mencintaimu sepanjang hidupku

Sungguh hanyalah dirimu yang aku cintai
Dan sungguh ku ‘kan di sisimu hingga ku mati

Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah yang meyakiniku
Kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu

Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tahu ku selalu milikmu
Yang mencintaimu sepanjang hidupku…

No comments: