Monday, September 22, 2008

lagu raya

dalam paper hari ni (isnin 22/09) ada cakap pasal radio tak pasang lagu raya... dahla lebih kurang seminggu lagi nak raya... eh????? kalau dengar SURIAfm u all mesti meriah dengar lagu raya... sejak isnin lepas (15 ramadhan), kitorg dah full blast pasang lagu-lagu raya... boleh kata selang 2 lagu mesti ada lagu raya... minggu ni lagila... boleh kata back to back mesti lagu raya... ala, lagipun raya setahun sekali kan? tak salah dengar lagu raya banyak-banyak... hehehehe... tak dinafikan bila masuk je lepas minggu kedua raya, semua org dah fikir nak raya... and lagu raya memang diperlukan utk memeriahkan suasana... so, terus dengar SURIA ye!

SURIAfm, Aidilfitri Pasti Rancak!

105.3 - Kuala Lumpur
105.9 - Kota Kinabalu
96.1 - Kuantan
96.0 - Ipoh
88.5 - Melaka & Johor Utara
101.4 - Johor Bahru & Singapore
107.0 - Seremban
106.9 - Perlis, Kedah & Penang
91.7 - Taiping
106.1 - Kota Bahru

102.4 - Kuala Terengganu

2 comments:

Aziz Laikar said...

mungkin timing aku tune-in tu salah... setiap kali bukak suria musti lagu raya...

memang pelik la kalau diaorang cakap takde.

Zaff said...

diorg tak dengar suria atau menidakkan yg betul... :)