Wednesday, May 5, 2010

wanita vs pengotor????


ingatkan lelaki je yang kencing bersepah, perempuan pun sama! eeeee, pompuan jenis ape tu?! abis kotor toilet seat tu! isyh isyh syh..


p/s : harap-harap readers Zaff ni takdela yg berperangai mcm tu ye.. pengotor! bukan ke wanita ni selalu dikaitkan dengan kecantikan??? so, please stay beautiful & stay clean! :D



5 comments:

Durruz said...

at my office pun same case wif u... lepas tu tinggal aje. xnak cuci... so sad. name je perempuan..

Famila Akmar Faisal said...

salam..zaff pengotor nyer org yg wat cam tuh..huh.mmg kat sini pun toilet ofis ada gak kadg tgk bersepah..tak tau camner dorang tu...arap semua wanita sentiasa manjaga tatasusila mereka..

BlueEwoke said...

emm rasenye benda ni slalu jadi kat mana2 pun, mesti ada sisa-sisa tingal, terpaksa la amik tisu tu, kite plak yg lap kan, kalau tak, tak kuasa la den..huhuhuh

Liyana said...

euwwwww..... ade jugak ea perempuan yg pengotor..?? unbelievable... :'(

edzlin007 said...

eeeuuuuwwww!! ni antara sebab saya beli alas lapik toilet seat yg pakai buang tu, bawa ke mana je.