Monday, May 10, 2010

Happy Mother's Day!

tengokla betapa meriahnya our Mother's Day dinner hari Sabtu aritu. my aunty was the organizer, every year dia akan buat, mcm last year we had our Mother's Day lunch kat Pelita Ampang. this year, we celebrated it at Sakura Kristal Cafe, Taman Melawati. ada 7 mothers & 1 mother-to-be (that's me!) dan semua family belah mama yg stay kat KL datang, lebih kurang 32 orang semuanya. punyela happening, dah tak peduli orang lain dah, bak cafe itu kitorg yg punye! hahahahaha..



owh lupa lak nak cakap, kitorg celebrated May's babies gak - my bro Afan, Paksu & Pakki. Happy Birthday!


Pakki overlah! dah macam conductor dah! hehehe


mari makan western food beramai-ramai


last year angah mother-to-be, this year dah totally a mother. with her daughter, lil cutey Zarra Sophea



my aunty, the organizer, maktok & my mama




si kecik yang pantang jumpa kamera!


seronoknya dia..



nenda, tok ayah & Zarra




seronoknya birthday boy..



kitorg 4 beradik dgn mama, without udin..


the gift for mothers from Sakura Kristal Cafe, cupcake & batik scarf


Happy Mother's Day to all great moms in the world especially my mum, Zainun Abd Rahman, and my sister Zafirah Najmi & also to all mothers-to-be, like me.. dengar-dengar cite ramai yg baru pregnant ni.. ;P


2 comments:

Unknown said...

meriahnyer... next year your turn la dear..

Edzlin said...

zarra ni sangat cute laa!!! pipi tembam