Sunday, March 28, 2010

Zaff: selepas sembuh daripada denggi

pada suatu hari di hari Jumaat yang indah.. Zaff dapat sms from my dear friend.

Naz: Zaffy, jom lunch or late lunch kat pool since it's Friday!
Zaff: ok! lambat sket la, by 2 something aku kuar umah. btw, pool kat umah kau ke?
Naz: yela, mana lagi?! c u!

pukul 3pm, Zaff sampai kat Damansara Perdana..

Zaff: nak makan kat mana? mana yg sedap?
Naz: mana-mana je
Zaff: kat pool ada ape?
Naz: (dengan muka confius, tapi gigih menjawab) ada macam-macam, nasi ayam.. sedap!!! soto, bihun sup, kacang pool..
Zaff: (pun confius & terkejut) ada kacang pool gak? okla kite gi pool

keluar kereta, on the way ke "pool"..

Zaff: pool ikut jalan mana babe?
Naz: (lagi confius) kau ni apsal babe? kau ingat pool mana? kacang pool yg selalu kite pegi tu la!
Zaff: OMG babe!!!! aku ingat kau ajak gi lunch kat swimming pool!!! selalu kan ada club house!!!! wakakakakakaka!!!!! (muka dah termalu & tak boleh blah...) hahahahaha
Naz: (muka dah terkulat-kulat)

last-last kitorg makan kat The Place Kopitiam, sebab dah boring makan kat Kacang Pool Haji. hahahaha

lepas makan, we went to One Utama. ada org approached utk registration credit card.

Mamat CC: u ada pakai credit card?
Zaff: i sekolah lagi
Mamat CC: betul meh? darjah berapa?
Zaff: tekala.. (terus blah)

Zaff: babe, kau jawab ape kat mamat credit card tu?
Naz: aku cakap aku *&(^*$^#%^..
Zaff: kau cakap mcm tu? (a bit confius lagi) yela kan, ada kanser, nanti mati sape nak bayar bil kan?
Naz: (blur lagi) kau dengar aku cakap ape Zaffy? kau dengar aku cakap aku ada kanser? eh, kau ni apsal blur sgt arini? masyaAllah Zaffy!!!!! aku cakap aku dah cancel la!!!
Zaff: wakakakakakakakaka... (gelak bagai nak gile) apsal aku blur sgt arini? dari tgh hari tadi! (gile malu wei!)
Naz: eh tapi betul gak, kalau ada kanser, then meninggal sape nak sambung bayar bil kan? hahahahahaha

sesungguhya, lepas Zaff baik daripada sakit, Zaff tersangat blur & selalu penat! huh!


3 comments:

Nieta Abadiey said...

hahaha...hadoi la u ni kan....nak kate tengah hangat dilamun cinta tp dah ade boyprenngg,lawak and gilerkkk tul! hadoi...

Edzlin said...

haha kelakar lah baca... kesan ubat kah...apapun, syukurlah kak zaff dah sihat

Zafrina said...

nieta - kan????

edzlin - alhamdulillah, dah sihat..