Thursday, March 6, 2008

phone yang cantik sangat....

arini masuk ofis dgn keadaan yang agak mengantuk... dah bape ari asyik tido kul 4 pagi je... mata ni tak tau ape masalah, tak nak lelap lak... sabo je la! nak elak ngantuk kat ofis, saye pegi beli "sting" kat 7-Eleven dua tin... memang saye akan cari "sting" kalau badan ni penat & ngantuk...

kepala ni tgh agak pening sbb tak packing ape2 lagi utk pegi jakarta esok... mcm2 tak buat lagi, duit pun tak tukar lagi... malam ni la sume benda tu nak kena settle dah... esok flight kul 4.40 pm and i have to be at klia kul 2 pm...

tgh sembang2 ngan kak faiza kat ofis, tiba2 dia kuarkan phone yg sgt menarik perhatian saye... "eh betul ke phone tu?" saye ckp dlm hati.. betul la tu... it's iPhone! wah...!!! sungguh cantik... dan canggih... selama ni tgk gambar dlm internet je... skang barula dpt tgk real... best gile la phone tu! screen besar & very friendly dia punye application...







1 comment:

Aziz Laikar said...

Hurmm... dia dah suka dah.... habislah....

agak cantik jugak kalau iPhone nih diletakkan didalam sebuah dulang yang dihias indah....

dan didatangkan bersama dulang2 yang lain....

kan?? kan??