Sunday, May 31, 2015

28 May -Pulau Perhentian day 4

last day di Perhentian, Rizqy pulak demam. start demam malam tadi lepas balik dinner, terus kitorg pun tak boleh tidur malam tu. nasib Zepi bagi ubat cucuk bontot & mintak cool fever kat front desk resort. time tak bawak apalah, dia nak demam pulak. suruh makan pun tak nak. 

menghabiskan sisa waktu sebelum check-out pukul 11.30am & boat pukul 12 tgh hari. Oh sedihnya!





hari ni cuaca cantik, panas sangat. rugi lak tak mandi sebelum check out

















 cuaca panas, air turqouise!

goodbye Perhentian, jumpa lagi tahun depan, inshaAllah


pukul 3 lebih sampai airport KB, flight pukul 5.25pm. sebelum tu singgah beli keropok lekor & lunch nasi kukus. ingatkan sempat nak pusing bandar KB, tapi terdetik lepas makan terus pergi airport lah, takut lak nak patah balik nanti dah lambat. so, oklah 2 jam lepak kat airport. flight delay dalam 20 minit, sampai KL dalam 6.40 petang, angah dah tunggu kitorg. tapi nak sampai ke kereta dia, boleh lak sesat kat KLIA2. dahlah turun kat gate K yang gile jauh. beg berat & kena dukung Rizqy. hoh!



1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)