Friday, May 11, 2012

a day at mama's office

rabu lepas, disebabkan takde orang jaga Rizqy sebab anak sitter kena campak & atuk nenek nenda pun semua busy, maka ku angkutla Rizqy ke ofis halfday. he had fun, biasala budak kecik kan? bukan dia tau ape pun. officemates pun seronok sebab dah lama diorg suruh bawak Rizqy ke ofis. sambil-sambil diorg layan Rizqy, bolehla ku buat keje sikit-sikit.

melayan peminat

 producer baru nak ganti mama

 buat keje tetap ada hyppo & ipin kat sebelah tu


 depan entrance studio

 tetamu jemputan paling muda






 kacau uncle zizi on air




 Rizqy with aunty Myra


untuk mengelak kebosanan mama bawak pegi main, tapi takut nak naik, setakat pegang je dari luar



dah penat main, jom mamam kat Otak-Otak

 dah ngantuk tu sebenarnya


we all gerak dari ofis at 1.30pm. masuk kereta, Rizqy terus gone to lala land. zzzzz..



2 comments:

Ely Hasrul said...

geram tul lah rambut ia hishhh

Nur Raihana Abd Rahim said...

kak zaf..panjangnya rambut dia, lebat..hensem la!