Tuesday, March 25, 2008

Showcase Suria FM, Kosmo! dapat sambutan hangat

SUNGAI PETANI – Showcase Suria Rancak Road Tour Bersama Kosmo! mendapat sambutan hangat apabila lebih 1,000 penonton tidak melepaskan peluang menyaksikan persembahan artis-artis kesayangan mereka di Central Square di sini semalam.

Antara barisan artis popular yang menyertai showcase itu ialah Erra Fazira, Ifa Raziah, Bandi Amuk, Lah VE, Aizad, Hazama AF5, Diana Daniella dan penampilan pertama juara One In A Million 2, Ayu.

Selain itu, penyampai Suria FM, Zizie, Zhana, Myra, Hairil, Tuah Iskandar, Zaff, Akhtar dan Bob Ringgo juga tidak ketinggalan menggamatkan persembahan showcase.

Selain berhibur, penonton juga berpeluang menyertai beberapa permainan dan kuiz di samping menerima hadiah menarik tajaan Suria FM dan Kosmo!.

Artis-artis yang terlibat turut mengagihkan 100 naskhah akhbar Kosmo! kepada peminat-peminat bagi mempromosikan akhbar kompak itu yang berwajah baru.

Suria Rancak Road Tour Bersama Kosmo! dianjurkan bersama stesen radio popular Suria FM dan Kosmo!.

Program itu turut mendapat kerjasama daripada penaja lain seperti Central Square, Sungai Petani, Sunway Carnival Seberang Jaya, Pulau Pinang dan Cinta Sayang Golf and Country Resort, Sungai Petani.

Showcase yang dianjurkan secara percuma itu juga berlangsung di Sunway Carnival, Seberang Jaya hari ini bermula pukul 3 petang.


* dipetik daripada www.kosmo.com.my

No comments: